Am mai multe nelamuriri si as fi vrut raspunsul unui profesor/profesoare daca se poate.
1. La subiectul II, exercitiul 1, trebuie sa desenam un corp geometric. Daca este piramida de exemplu, trebuie sa desenam si inaltimea? Ar fi aiurea sa nu primesc tot puctajul pt ca nu am stiut ca trebuia desenata si inaltimea, sau si altceva.
2. La problemele cu trapez, dupa ce construim cele 2 inaltimi, trebuie demonstrat ca figura e dreptunghi? ca sa putem sa egalam lungimile intre ele si latimile intre ele? sau scriem direct ca baza mica a dreptunghiului este egala cu segmentul format pe baza mare de cele 2 inaltimi?
3. La problemele in care avem de demonstrat o inecuatie, putem sa pornim de la enunt, ajungem la un adevar si astfel e adevarat si enuntul?
Adica, daca avem de demonstrat ca (30√34)/17 > 10.
Ni se da punctajul daca pornim de la aceasta inecuatie, o prelucram si ajungem la un adevar?
Concret:
30√34 > 170
3√34 > 17
√306 > √289 adevarat => (30√34)/17 > 10
Merge si asa?
Stiu ca alta varianta ar fi fost sa extragem radicalul si sa aproximam.
Dar poate la alte probleme chiar nu ai cum sa faci decat sa pornesti de la enuntul lor.
Va multumesc mult de tot!
nici un raspuns ???
______________________________
Cum ar fi toate http://apartamentelavanzare.ro sa poti sa cumpere sau vinde http://apartamentelavanzare.ro/imobiliare-bacau.php locatii diferite http://apartamentelavanzare.ro/garsoniere-bacau.php preturi convenabile http://apartamentelavanzare.ro/bacau-persoane-fizice.php aranjate pe strazi , cartiere, http://apartamentelavanzare.ro/bacau-particulari.php numar de telefon proprietar
La 3 se folosesc proprietatile numerelor reale. De exemplu, daca a si b sunt pozitive atunci In exemplul tau trebuie puse sagetile duble (echivalenta). Pentru ca asa din adevarul obtinut putem deduce adevarul inegalitatii initiale.