determinati cifrele a,b,c stiind ca 0,ab cu bara deasupra : 0,0c barat =a * a supra 9
Inregistrati-va pentru a beneficia de cunostintele comunitatii, a pune intrebari sau a a raspunde la intrebarilor celorlalti.
Suntem o comunitate care incurajeaza educatia si in care se intalnesc know-how-ul si experienta cu perspective inovative de abordare a problemelor.
Autentificati-va pentru a pune intrebari, a raspunde la intrebarilor celorlalti sau pentru a va conecta cu prietenii.
V-ati uitat parola ? Introduceti adresa de email si veti primi o noua parola.
Please briefly explain why you feel this question should be reported.
Va rugam explicate, pe scurt, de ce credeti ca aceasta intrebare trebuie raportata.
Motivul pentru care raportezi utilizatorul.
Acesta este enuntul corect al problemei?
nu este a la puterea 2 este a inaintea fractiei a pe 9
cum scrieti cu fractie si cu bara deasupra
Nu inteleg care e diferenta.
Poti sa ma „citezi” si vezi acolo codul Latex. Dar ar fi bine sa folosesti intai „preview” pentru a nu posta ceva gresit.
asa este dat in enunt
domnul cristian ma puteti ajuta in continuare
Care este enuntul corect al problemei?
cum ati scris dumneavoastra pina in egal si dupa egal a * fractia a pe 9
Adica asa?
Ce se intampla daca inmultesti si numitorul si numaratorul cu 100 pentru fractia din stanga?
obtinem ab supra c
Se pare ca ceva nu interpretez eu bine.
Deci . Adica nu exista cifra a,b,c care sa respecte conditia.
Poti pune o poza cu problema?
imediat atasez o poza
nu pot incarca poza
0,ab : 0,0c = a * a/9
Cristian, acolo nu venea 9*ab/c=a*a, cred ca c nu avea ce sa caute in a*a ?
Inca astept o poza cu problema.
Este posibil sa fi gresit si eu undeva, dar n-am depistat nimic.
el a zis cumva ca asa ar fi exercitiul cum l-ati scris in latex, dar acolo dupa egal eu cred ca era a*a fara c adica nu cred ca era a*a*c, cred ca c l-ati adaugat din greseala
Intr-adevar, acolo am pus in c in plus, dar restul calcului e corect.
Fa abstractie de c-ul de acolo si se va ajunge la inegalitatea de mai jos.
acum am incercat sa vad si lafel iese, aveti dreptate
si acum dam val lui a si b
pentru ca trebuie sa obtinem b = 0 , c = 9 si a apartine nr { 1 , 2 , ….., 8}
Eu nu vad cum a=2,b=0 si c=9 verifica relatia initiala.
asta este rezultatul din carte
Incearca sa pui poza. Sau urc-o altundeva si pune un link.
nu stiu cum
imi spune ca este fisierul prea mare
\
domnu cristi nu ma lasa sa postez imi spune ca este dimensiunea prea mare
O idee:
Considerând atunci din rezultă şi deci , şi .
Ce se întâmplă dacă ?
N-am inteles de ce
.
Intr-adevar, am scapat din vedere cazul a=0, dar asta duce la b=0 si atunci scrierea nu are sens.
Cred că este vorba despre a intregi si fracţia a pe 9 adică (9a+a)/9.Ce înseamnă,de exemplu,2 întregi si 3/7?Eu zic că înseamnă exact fracţia 17/7.Dvs. ce spuneţi că înseamnă?
––––––––––––––
Dacă a=0 şi b=0 atunci c poate fi 1,2,3,4,…,9 şi deci c este diferit de zero căci altfel egalitatea din enunţul problemei nu are sens deoarece 0/0 nu are sens….Vreţi să spuneţi că 0,00=0 nu are sens?Repet,c nu poate fi zero dar a şi b pot fi zero asta dacă vrem să dăm toate soluţiile.Zero împarţit la orice număr diferit de zero este egal cu zero.
Are perfect sens ce spuneti. Nu mai sunt obisnuit cu astfel de notatie si mi-a scapat din vedere.
Insa initiatorul trebuia sa ma corecteze.
Din punctul meu de vedere 0,00 nu are sens la fel cum nu are sens 0,(9).
E doar un punct de vedere.
0,(9) are sens deoarece 0,(9)=1.Ce înseamnă de fapt 0,(9)?Eu zic că 0,(9) înseamnă suma
Aici contextul era nivelul clasei a 5-a.
Altfel, va rog sa explicati unui copil de clasa a 5-a ce inseamna si care este valoarea expresiei de mai jos
La clasa V-a se învaţă transformarea fracţiilor zecimale periodice simple sau mixte în fracţii ordinare aşa că chiar dacă ei nu ştiu ce este o limită tinzând la infinit este uşor de intuit…mai ales că eu ştiu ca au învăţat sume de puteri de forma ….